הלקוח רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן:
ביטול עסקה יתאפשר בתוך שעה מרגע השלמת הרכישה באתר ובטרם שליחת ההזמנה,הודעה על ביטול העסקה תבוצע ע"י הלקוח\ה באמצעות שליחת הודעת בקשה לביטול העסקה אל מחלקת שירות הלקוחות
באמצעות יצירת קשר באחת מהדרכים הבאות
דואר אלקטרוני samrt403@@gmail.com
או בווטס אפ 0559559991
אבטחת SSL באתר:
משלוח
באמצעות חברת שליחיות (ציטה\דואר ישראל)
מרגע ביצוע ההזמנה באתר סמארט il אנו מתחייבים כי המוצר יגיע לביתכם בין 7-19 ימי עסקים
לא כולל שישי\שבת\חגים.
מדיניות החזרות וביטול עסקה
לקוחות smart-il רשאים לבטל עסקה שבוצעה מרחוק מכל סיבה שהיא, בהודעה בכתב – בדואר, באמצעות פקס או בדואר אלקטרוני – עד 14 יום מיום קבלת המוצר. הלקוח זכאי לקבל את התשלום במלואו או בניכוי דמי ביטול, תלוי בסיבת הביטול:
ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה: במקרה כזה החנות תחזיר לצרכן את כספו בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה. במקרה כזה לא חלים דמי ביטול.
במקרים בהם יבחר הלקוח לבטל עסקה ולדרוש את כספו בחזרה תהיה חובתו להעביר לסייל סנטר
את המוצר תוך 14 ימים, במידה והמוצר יגיע
לאחר מועד זה רשאית סייל סנטר לא לקבל את דרישת הלקוח.